Ny hudvårdsrutin - Ögon

God morgon!
 
Nu har vi kommit till det känsliga ämnet ögon i vår hudvårdsföljetong tillsammans med The Body Shops hudvårdsserie "Drops of Youth". 
 
Låt mig först presentera en utav mina favoriter, Eye Concentrate
10 ml kostar 295 kronor
 
(null)
 
Ett ögonkoncentrat som verkligen håller vad det lovar. 
Ögonpartiet ser fräscht och påsar under ögonen är ett minne blott. 
Fina linjer minskar betydligt och ögonen ser pigga ut. 
 
(null)
 
Ett tips, förvara produkten i kylskåpet innan du använder den för en omedelbar svalkande känsla. 
 
Efter ögonkoncentratet applicerar jag Youth Bouncy Eye Mask.
20 ml kostar 295 kronor
 
(null)
 
Här har vi en ögonmask som kan användas på två olika sätt. 
Använd den som ögonkräm på dagen genom att försiktigt klappa in en ärtstor mängd produkt runt ögonen, eller använd den som nattmask genom att applicera ett tunt lager under ögonen. 
Jag använder den som ögonkräm då jag kan uppleva irritation i ögonen om jag sover med den som en mask.
 
(null)
 
Den har en härlig geléaktig konsistent och jag upplever att den ger en uppfriskande känsla och att påsar och mörka ringar blir avsevärt mindre.
 
Ta hand om er så länge, vi hörs snart igen ♥ 
 
 
Skönhet | Drops of youth, Hudvård, Hudvårdsrutin, The Body Shop, Ögonkräm | |
Upp