Till alla brustna hjärtan


Ibland måste man gå vidare. 

Att gå vidare och komma över någon är något av det svåraste man kan göra i livet. 
Speciellt om det är någon man såg sin framtid ihop med. 

Man måste välja rätt väg.
Få ett avslut, berätta allt du någonsin velat säga dem, hur mycket du älskar dem, hur mycket du hatar dem, o.s.v, 
Detta för att inte ha någon ånger eller "tänk om jag sagt si eller gjort så". 
Sedan säger du farväl för alltid. 
Om de låter dig lämna utan att kämpa för dig, då är de ändå inte värda dig. 

Det kommer göra ont som helvetet.
Tillåt dig själv att vara ledsen. 
Att vara arg. 
Men du måste vakna upp varje dag och fortsätta ditt liv utan dem. 
Lättare sagt än gjort. 
Så låt tiden läka dina sår. 
Ta hand om ditt hjärta. 

En dag kommer du vakna och inse att du inte längre saknar dem. 

(null)



Allmänt | Att Gå Vidare, Brustna Hjärtan, Kärlek | |
#1 - - sofia:

Vilken fin text, vad duktig du är <3

Svar: Tack snälla, kul att du tycker om den <3
Tilda

#2 - - Carolina :

Är oerhört jobbigt att lämna någon jag lämnade min förra detta man för två år sen och dels så tyckte jag att jag lämnade inte bara honom utan även hans två barn (tvillingar) som jag saknar varje dag ,Jag var som en mamma till dessa två tjejer de träffade inte sin mamma så ofta som jag blev en mamma för dem oavsett så saknar jag dem varje dag .Så jag förstår dej men samtidigt så måste man gå vidare jag har nu en pojkvän sen två år tillbaka och det bästa som hänt mig han gjorde så jag mådde bättre jag har idag kontakt med barnens mamma ska påpeka att jag känt henne längre än min fd .Ha en underbar torsdag och ta hand om dej <3

Svar: Ja, det är alltid jobbigt att lämna saker bakom sig. Vad härligt att det ordnade sig för dig <3
Tilda

#3 - - Viktor Högnäs:

Att gå vidare, oavsett vad, är det svåraste som finns! Det är något man ibland måste, men inte ska sänka sig själv över. :)

Svar: Visst är det så :)
Tilda

#4 - - Kamilla:

Himmel och pannkaka vad de orden satte sig rakt i mitt hjärta. Jag är precis där just nu. Kram från mig

Svar: Stor styrkekram till dig. Man klarar mer än man tror <3
Tilda

Upp