När du känner dig ledsen del 3


Unna dig något. 

Oavsett om det är en riktigt god glass, en härlig ansiktsmask eller att köpa ett nytt läppstift - att unna dig saker får dig att må bra. 

När jag känner mig nedstämd och ledsen försöker jag unna mig saker som jag vet att jag mår bra av. 

(null)

Fall in love with the process of becoming the very best version of yourself.

Här hittar du andra tips när du känner dig ledsen. 




När du känner dig ledsen | När du känner dig ledsen | |
#1 - - EVELINA:

Bra tips, och det stämmer verkligen! Själv brukar jag unna mig lakrits :D

Svar: Ja visst gör det!
Man måste få unna sig :)
Tilda

#2 - - sofia:

Hur bra tips som helst :)

Svar: Tack :)
Tilda

#3 - - Viktor:

Unna sig, det bör man göra! I svåra stunder kan det vara bra att unna sig något litet! :)

Svar: Absolut :)
Tilda

#4 - - Kirsi:

Bra tips! Vi glömmer ofta att ta hand om oss själva när vi mår dåligt. Det vi ofta inte tänker på att tillåtande av det dåliga måendet är också att ta hand om oss själva. För ibland är det så, att det enda sättet att komma ur en svacka är att gå igenom det. Ta hand om dig. :)

Svar: Det har du helt rätt i :)
Tilda

#5 - - Jennifer:

Det är viktigt att unna sig något ibland samt att skämma bort sig själv :)

Svar: Ja, det tycker jag också :)
Tilda

Upp