Ett nytt sätt att tänka!


God morgon bloggvänner. 

Hösten för mig står för nystart, ett nytt sätt att leva, ett nytt sätt att tänka och den här hösten har jag bestämt mig för att tänka annorlunda. 

Vi (särskilt kvinnor) måste bli bättre på att ta för oss och inse vårt eget värde. 
Att inse vilken styrka vi faktiskt besitter, vilket värde vi faktiskt har, att vi faktiskt är "Good Enough". 
Det är inte andras jobb att gilla mig... Det är faktiskt mitt! 

Detta är hösten då det är dags att se utmaningar som en chans man inte vill gå miste om. 
Att det inte finns några misslyckanden, om något inte funkar, se det som en lärdom. 
Gör om, gör rätt! 
Och det viktigaste av allt - ha modet att våga säga nej till saker du inte tycker är okej! 

(null)

Jag tänker tro mer på mig själv, helt enkelt! 
I Can Do This! 

(null)

Var stolt över dig själv, 
du har gjort så gott du kan i dag också. 



Allmänt | Självförtroende, Ta ingen skit, Tro på dig själv | |
#1 - - Asta:

Men gud så snygg jacka!

Svar: Tack snälla!
Tilda

#2 - - Emma Engström:

Så sant, man ska verkligen våga säga ifrån! KRAM

Svar: Ja, det är något som jag måste öva på! KRAM
Tilda

Upp