Fredagsfavoriter


Saknar du inspiration? 
Har du en garderob full av kläder, men aldrig något att ha på dig? 
Då ska jag berätta hemligheten bakom hur man sätter ihop en outfit som både inspirerar och ger dig möjligheten att hitta nya favoriter i garderoben. 

Börja med att välja skor, välj utifrån väder och stundande aktivitet. 
Sedan väljer du väska, även här utifrån aktivitet, men framförallt - välj en väska som du älskar! 

(null)
Jag har valt ett par sandaler från Ganni, idag är det alldeles för varmt för något annat. 
Den röda väskan kommer från Lindex och är en stor favorit just nu. 

Lägg till en accessoar, matcha den med skorna eller väskan. 

(null)
Jag har valt ett par röda solglasögon som matchar väskan, även dessa från Lindex. 

Nu är det slut på matchandet.
Vi går vidare till det roliga - missmatch! 

Addera ett plagg med ett mönster som du gillar. 

(null)
Jag har valt en prickig blus från Gina Tricot.
De röda prickarna stämmer väl överens med färgen på väskan och solglasögonen. 

Nu lägger du till ännu ett plagg och ännu ett mönster.
Mönstrens bör vara långt ifrån lika, men gärna i färgskala som stämmer överens. 

(null)
Shortsen från Dagmar som jag valt är långt ifrån prickiga, men det röda i blusen plockas upp i shortsens mönster. 

KLART! 

Helt plötsligt har du en kul outfit som du kanske aldrig annars skulle tänkt på. 

Trevlig helg på er allihopa! ❤️ 


Mode | Match, Mode, Styling | |
#1 - - Emma Engström :

Såå snygg väska!!

Svar: Tack snälla!! 😘
Tilda

#2 - - sofia:

Älskar skorna :)

Svar: Jag också 😍
Tilda

#3 - - Amalie:

Såå mye fint!!

Svar: Tack snälla ☺️
Tilda

#4 - - Wifeey:

Fint

Svar: Tack snälla
Tilda

#5 - - Michelle :

Jättefint 👍🏻

Svar: Tack snälla
Tilda

Upp