I believe in red lipstick

 Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Kicks 
  

God morgon vänner! 

 

Lata sommardagar, man vill att allt ska flyta på, vill ha tid att vara ute och njuta av allt sommaren har att erbjuda. 

Man vill passa på att ta tillvara på den korta period som sommaren faktiskt är. 

 

När jag har bråttom består min makeup av en brun skugga, eyeliner och mascara. 

Skuggan sotar jag lite lätt i globlinjen för att ge lite definition till ögonen.

Avslutar gör jag med ett rött läppstift, det går alltid hem, både till vardag och fest. 

 

(null)

 

Jag älskar Vice Lipstick

i färgen 714 från Urban Decay ,

men Liquid Suede Cream Lipstick

i färgen Kitten Heel från Nyx är ett riktigt bra budgetalternativ. 

 

(null)

 

(null)

 

(null)

 

Pour yourself a drink, 

put on some lipstick 

pull yourself together. 

- Elizabeth Taylor -

 

 

 

 
 


Shopping, Skönhet | Beauty, Flowers, Läppar, Nyx, PickOfTheWeek, Shopping, Skönhet, Sunday, SundayShopping | |
Upp