Stanna upp och andas


Tänk så få gånger vi faktiskt bara stannar upp, mitt i rörelsen och bara andas in. 
Jag tillhör den kategorin av människor som ständigt har huvudet fullt av tankar och idéer som måste tas tag i. 

(null)


Men häromkvällen då jag var ute på en powerwalk valde jag att stanna upp, andas och insupa hela den härliga känslan av naturen. 

(null)


Jag är otroligt priviligierad att bo som jag gör, med hagar, ängar och havet precis runt hörnet. 


(null)           (null)

Det handlar om att uppskatta de små sakerna i livet. 

(null)

Find happiness in Nature and the simple, little things that make life beautiful



Allmänt | Beach, FeelGood, MåBra, Nature | |
#1 - - Anonym:

Mycket tänkvärt..

Svar: Ja, man borde tänka och vara i nuet lite mer än man är!
Tilda

#2 - - Matilda:

Gu så underbara färger och så otroligt härligt att bo så!

Svar: Ja, man tar lätt saker och ting för givet. Ibland måste man stanna upp och inse hur bra man faktiskt har det!
Tilda

Upp