Saker jag älskar del 4

 
Inlägget är reklam för Lindex och innehåller annonslänkar.
 
Mellan 9-15/4 2018 får du 15% rabatt på allt hos Lindex (även reavaror!).
Uppge rabattkoden superweek18.
 
(null)     
 

Jag älskar t-shirts, speciellt coola statement t-shirts. 

Den här vita med gul text

är grymt snygg till alla sorters underdelar, 

även den lite mer grafiska varianten

 med text över hela t-shirten är cool. 

Den svarta med pärlor,

tummen upp åt att man 

kan klä upp och klä ner den 

beroende på tillfälle. 

 

Jag har konstant kalla fötter, oavsett årstid. 

Jag älskar att stoppa ner fötterna i dessa 

varma och mjuka tofflor.

 

Pyjamas i satin kan vara det härligaste som finns, 

nu när vi går mot varmare tider satsar jag på linne

och shorts.

 

Få saker är lika härliga som när man hittar den perfekta tröjan. 

Den här godbiten

med härliga pärlor får bli en trogen följeslagare i mitt liv i vår. 

 

Tyvärr bor vi i ett land där de regniga dagarna är många, 

men jag har lärt mig att älska dem också. 

De betyder att man kan hoppa i mjukiskläderna 

och sitta inne och kolla på serier med gott samvete. 

De grå byxorna är mjukare än mjukast, 

härligt löst linne

och superbekväm tröja.

Lika bekvämt som snyggt! 

 

Jag älskar vackra spetsunderkläder, men de ska vara bekväma också. 

Här har vi bh

och trosa 

som är just det 

- vackra att titta på och sköna att använda! 

 

 

 



Mode, Shopping | Lindex, Shopping | |
Upp