Livet. Döden. Och allt där emellan.


Livet. 
Ja, jag har gjort misstag. Livet kommer inte med instruktioner eller en manual.
Livet är till för att levas, det finns så många vackra anledningar till att vara lycklig. 
Livet behöver inte vara "perfekt" för att vara underbart.

Döden. 
Önskan är att dö ung, så sent som möjligt! 
En dag ska vi alla dö, men alla andra dagar ska vi det inte. 
Det enda vi behöver bestämma oss för är vad vi ska göra med den tid som givits oss. 

Allt där emellan. 
Jag vet vem jag var den här morgonen, men jag har förändrats några gånger sedan dess. 
Oavsett vem man är, vad man gjort, vad man inte gjort, vem man önskar att man var och vem man vill bli - vänta inte på det perfekta ögonblicket. 
Ta detta ögonblick och gör det perfekt.

Kom ihåg; innan Alice kom till Underlandet, var hon tvungen att falla. 

(null)     



Allmänt | Wednesday, WednesdayWisdom, WisdomWednesday | |
#1 - - Emma Engström:

Wow dina texter! <3

Svar: Tack snälla!
Vad glad jag blir <3
Tilda

#2 - - sofia:

Du skriver så sjukt bra :) <3

Svar: Tack snälla :)
Tilda

Upp