YOUnique

 
April, april din dumma sill...
Nej, det här inlägget är inte ett aprilskämt (man skämtar inte om läppstift).
Dagen till ära rockar jag starkt orange på läpparna.
Ingenting lyfter en tråkig dag som en stark färg på läpparna.
Just nu är jag fullkomligt tokig i orange, en fantastisk färg att använda när man vill framhäva såväl läppar som hyn. 
 
(null)     
 
Ett enkelt knep som piggar upp i väntan på den något sena våren.
 
(null)
 
Riktigt starkt orange är otroligt smickrande för alla blondiner där ute, men en orange som drar lite åt det röda hållet passar i stort sett alla. 
 
(null)
 
Mina två favoriter just nu kommer från Nyx Professional Makeup. 
Liquid Suede Cream Lipstick är ett flytande läppstift som ger en matt finish.
Härlig konsistens och lång hållbarhet. 
 
(null) (null)
 
Färgerna jag använder heter: "Orange County" och "Foiled Again".
"Orange County" är en stark orange färg medan "Foiled Again" är mer utav en persikofärgad nyans. 
Att de endast kostar en hundring styck gör att man har råd att köpa båda!
 
(null)      







Skönhet | Nyx, Skönhet | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Åh, tack för tips! Är ute efter en liknande nyans så måste kolla in Nyx framöver :) Och ja alltså, man skämtar absolut inte om läppstift! Haha

Svar: Ja det tycker jag absolut att du ska göra, de är superfina :)
Tilda

Upp