Holy Chic


(null)

Jag har ett par skor som funkar i alla lägen. 
Ett par gamla snörskor som man alltid kan lita på. 
Vad jag än tar på mig, vart jag än ska, de gör sitt jobb och fulländar varje outfit. 

(null)

Att addera dessa skor fullbordar vilken nonchalant outfit som helst. 

(null)

Idealiska skor till en vanlig "jeans och t-shirt-look", för en mer vintage-känsla. 

(null)

Be kind 
to yourself 
a little more 
every day 
- Dua Lipa - 




Mode | Sunday, SundayMorning | |
#1 - - Lotta:

Jag lånar dem gärna :-)

Svar: Det får du gärna ☺️
Tilda

#2 - - Lotta:

Jag lånar dem gärna :-)

Svar: Det får du, det vet du 😘
Tilda

#3 - - Ellen Källgren:

Vilka fina 😍🙌🏼/ nouw.com/melanc

Svar: Ja visst är de ☺️
Tilda

#4 - - Jennysvardag :

Fin outfit :)

Svar: Tack snälla ☺️
Tilda

#5 - - Pauline Hurtig:

Bra med sådana plagg som passar till allt😊

Svar: Visst är det ☺️👍🏻
Tilda

Upp