#Shelfie - en titt bland min hudvård


Priset för världens bästa hudvård går till...(trumvirvel) 
...Exuviance! 

(null)

Badrumshyllorna pryds enbart av dessa guldkorn. 
Aldrig i hela mitt liv har jag använt bättre hudvård (och jag har testat det mesta!) 

(null)

Min hudvårdsrutin består utav: 
Rengöring 
Toner 
Exfolierande pads 
Serum 
Retinolserum 
Dagkräm
Nattkräm 
Syresättande mask 
Djuprengörande mask 
Återfuktande mask 

(null)

Från vänster: 
Gentle Cleansing Creme, Soothing Toning Lotion, Skinrise Bionic Tonic, Bionic Oxygen Facial, Purifying Clay Masque. 

(null)

Från vänster: 
Super Retinol Concentrate, Vespera Bionic Serum, Multi-Protective Day Cream, Evening Restorative Complex. 


Skönhet | Exuviance, Hudvård | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Har faktiskt aldrig testat det märket, så tack för tips!

Svar: De har superbra produkter!
Tilda

Upp