Saker jag älskar del 2

 
Inlägget är reklam för Lagerhaus och innehåller annonslänkar 
 
(null)     
 

Jag älskar sovmorgon, speciellt om jag har vackra kuddar i sängen. Den här

har ett härligt print eller varför inte den här

runda skönheten med sydda sömmar och en knapp som detalj (eller köp båda två!)

Och älskar man sovmorgon och vackra kuddar älskar man med största sannolikhet även mjuka filtar. Den här

drömmiga rosa pläden

får mer än gärna flytta hem till mig. 

 

Det finns ingenting som andas så mycket sommar som saftig vattenmelon,

jag är inte stormförtjust i att äta det, men jag är totalt förälskad i printet.

Satsa på somriga servetter

och glöm för Guds skull inte att införskaffa dessa

underbara presentpåsar att ge bort en gåva i till sommarens alla grillbjudningar. 

 

Glass kan vara det godaste jag vet

och roligare än så här kan det inte bli

att servera den. Dessa

supersöta glassbägare gör vardagen lite sötare. 

 

Man kan aldrig ha för många ljusslingor och det finns en (eller massor)

för varje tillfälle! Den här

slingan fungerar såväl inomhus som utomhus

och jag väljer att hänga upp den på terassen under sommarmånaderna. 

 

Förutom  den ovannämnda vattenmelonen älskar jag ananas.

Tropiskt söt och vacker att titta på. Doftljuset

tänder jag så fort tillfälle ges och

sommarens törstsläckare kommer serveras i de här

 

Vad vore sommaren utan havet?

Jag älskar havsbris, och havsbris är lägligt nog namnet på den här

härliga handtvålen.

Dessutom kan man använda den hela året om längtan efter salta vågor skulle bli för stor. 

 

 



Shopping | Inredning, Lagerhaus | |
Upp