Saker jag älskar del 1

 
 
Inlägget är reklam för NordicFeel och innehåller annonslänkar
 
 
Jag älskar jordgubbstårta 
 

Jag älskar jordgubbstårta, smaken, doften, synen. 

Bara tanken på en tårta med söta jordgubbar och fluffig grädde får det att vattnas i munnen på mig. 

Tyvärr är det sällan jag upptäcker en härlig jordgubbstårta i mitt kylskåp (typ aldrig), men det finns knep att ta till när suget blir för stort. 

För att stilla mitt begär målar jag läpparna med BH COSMETICS Luxe Lacquer

i färgen Strawberry och på köpet får jag glammig glans och fin färg på läpparna. 

Slice Mask Sheet Strawberry från KOCOSTAR

är en ansiktsmask som lugnar och ger fukt, det bästa är att man kan punktbehandla ansiktet eftersom masken innehåller små runda ark som placeras exakt där man vill ha dem.

 

(null)  (null)

 

Jag älskar Moroccanoil 

 

En helt fantastisk hårolja som absorberas snabbt och gör håret smidigt och blankt utan att bli fett. 

Finns i två varianter - originalet

och en light-version 

för de (läs mig) med tunt och fint hår. 

Att oljorna doftar ljuvligt gör dessutom de här produkterna ännu bättre. 

 

  (null)

 

Jag älskar kokosolja 

 

Kokos… Doften av kokos påminner om sol, salta bad och härlig sommarvärme. 

INECTOs Coconut Bath & Shower Cream

innehåller 100% ekologisk kokosolja och doftar tropiskt paradis! 

Att den är helt vegansk och inte kostar mer än en femtiolapp gör den till en klockren vinnare. 

 

(null)

 

Jag älskar doftljus

 

Jag är tokig i ljus från VOLUSPA

och en utav favoriterna är Crisp Champagne

- en fyllig, sensuell doft av bubblig champagne och en hint av vanilj. 

25 timmars brinntid = 25 timmars ren och skär lycka. 

 

(null)

 

Jag älskar rosor 

 

 

ESTELLE & THILD är ett fantastiskt, svenskt märke 

och jag har hittills inte tyckt illa

om en enda produkt jag provat från dem.

De gör en fantastisk Hand Lotion, Spring Rose Blonde

som doftar underbart av ros och vårträdgård.

 

(null)

 

Jag älskar att resa 

 

Att resa är något jag kanske älskar lite extra.

Ingenting går upp emot den där känslan när man är på väg mot nya äventyr

- ett annat land, en annan kultur, ett okänt språk och tusen och åter tusen spännande upplevelser. 

Att packa inför resan är något jag tycker betydligt mindre om,

packar alltid för mycket och opraktiskt. 

Då är det tur att de flesta märken erbjuder produkter i reseförpackningar. 

Tar mindre plats, smidigare att bära med sig och man kan kasta de när man åker hem igen.

Vanity Purse från LERNBERGER STAFSING

är ett superbra resekit som innehåller deras mycket omtyckta torrschampo,

hårspray och en fräsch hårparfym.

 

(null)

Men det jag älskar allra mest måste ändå vara shopping! 

Vilken tur att jag har en fantastisk rabattkort att dela med mig av. 

Till och med 15/4 2018 får ni 20% rabatt på makeup vid köp över 399 SEK hos Nordicfeel.

 

Använd rabattkoden SUPERWEEK i kassan. 

 

Så vad väntar ni på?! 

 

Klicka in på Nordicfeel redan nu och klicka hem era favoriter.

 

 

 
 
 



Shopping, Skönhet | Skönhet | |
Upp